شرایط عودت لاستیک تا ۷ روز کاری
در صورتی که کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
– اشکال و یا نقصان فنی ناشی از تولید نهایتا تا 7 روز پس از تحویل تایر، به تایرلاین اطلاع شود
توجه مصرف کنندگان عزیز را به این نکته جلب می کنم که بسته بندی ظرف مدت ۷ روز باید نگه داری و در صورت عودت با تایر عودت شود.
* در صورتیکه تایر خریداری شده به لحاظ سایز و مشخصات با جزئیات مندرج در سایت متفاوت باشد.
وجود این مغایرت، می بایست ظرف مدت ۱۲ ساعت به واحد مربوطه اطلاع رسانی شود.
– اگر مغایرت بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
* انصراف مشتری از خرید لاستیک
– انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد. حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد..
– – اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هرچه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات تایرلاین اطلاع داده شود.
– – اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد..
– – با استناد به توضیحات مندرج در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود. –
* بازه زمانی عودت وجه بین 72 ساعت تا 1 هفته کاری خواهد بود. –
* کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تایرلاین تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش تایرلاین ، خودداری کنید.
– فاکتور مربوطه را نیز به همراه کالا ارسال شود و پشت آن دلیل عودت را ذکر نمایید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور پیوست کنید.
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور پیوست و همراه بسته ارسال کنید.
* هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش تایرلاین برسد، هزینههای ارسال به عهده تایرلاین است. .
-در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان تایرلاین هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
* پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
-کارشناسان خدمات پس از فروش تایرلاین ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان تایرلاین تایید شود،تایر تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند تایر خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
-لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن تایر در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض تایر، موجودی آن به اتمام برسد؛ تایرلاین بنا به انتخاب مشتری تایر دیگری را ارسال میکند و یا حداکثر طی مدت یک هفته وجه تایر مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
– درخواست خود را به یکی از روشهای زیر انتقال دهید .
. – با شماره تلفن 02133560797 تماس بگیرید
جهت رسیدگی به درخواست، الزامی میباشد . شماره پیگیری سفارش – ذکر